Dimecres, 16 de desembre de 2015
Noticias generales
Els Graduats Socials celebren la seva anual festa
Palma, 16 de diciembre de 2015
El magistrat Francisco Javier Wilhelmi va rebre el Premi ErgaOmnes 2015, la màxima distinció que concedeix el Il•lustre Col•legi de Graduats Socials deles Illes Balears; i el president José Javier Bonet va anunciar que no es presentarà a la reelecció el proper mes de març després de quatre anys de mandat
El moment més àlgid i esperat, en un acte que va destacar per la germanor i companyonia d'un col•lectiu unit, va ser quan es va distingir al magistrat de la Sala del TSJIB, Francisco Javier Wilhelmi, que va rebre el Premi ErgaOmnes 2015, la màxima distinció que concedeix el Il•lustre Col•legi de Graduats Socials deles Illes Balears, com a reconeixement per la seva vinculació i suport constant cap als Graduats Socials, en la seva etapa com a professor a l'Escola Universitària de Relacions Laborals de Balears i en la seva dilatada trajectòria en la Jurisdicció Social. Va recollir el premi Antoni Terrasa, president del TSJIB, al no poder assistir a l'acte Francisco Javier Wilhelmi.
Cerró el acto el presidente José Javier Bonet que agradeció a los presentes su asistencia y que se despidió al anunciar que no se presentará a la reelección el próximo mes de marzo. “Quiero aprovechar este acto para anunciaros que no me presentaré a la reelección. Mi ciclo en el colegio ha terminado y es el momento de renovar la presidencia. Tengo que confesar que ha sido una experiencia profesional y personal muy satisfactoria, pero cuatro años de vocal y cuatro de presidente, son más que suficientes y es la hora de renovar aires e ilusiones a la junta”, señaló Bonet en un emotivo discurso a los presentes. El presidente repasó seguidamente las cosas realizadas. “Ha sido un mandato muy intenso en todo los sentidos. Hemos vivido muchos cambios y otros que aún no se han consolidado, como son las aplicaciones Creta y Lexnet; hemos intensificado la formación para poder estar al día de todas las reformas legislativas; hemos visto peligrar incluso la propia existencia del Colegio con los diferentes proyectos de ley de colegios profesionales que circulaban. También es cierto que hemos vivido la consolidación del Graduado Social como una profesión jurídica”, comentó.